Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artegence przygotowała kampanię konta oszczędnościowego BZ WBK

Dziś rozpoczęła się w Internecie kampania reklamowa konta oszczędnościowego Banku Zachodniego WBK SA. Kampanię przygotowała agencja interaktywna Artegence.

Spoty są emitowane w serwisach Gazeta.pl, Interia.pl, Money.pl, Onet.pl i Wirtualna Polska. Grupą docelową działań są osoby w wieku 25-50 lat z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, z wykształceniem średnim lub wyższym.

(TW, 14.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.