Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Sphinx sponsorem tytularnym koncertu The Rolling Stones

Sieć restauracja Sphinx (Sfinks Polska SA) będzie się promowała przy okazji koncertu grupy The Rolling Stones, który odbędzie w Warszawie 25 lipca.

Mick Jagger i jego grupa wystąpią na terenie torów wyścigów konnych na Służewcu. Promotor koncertu agencja Music Art przewiduje, że występ obejrzy ok. 60 tys. fanów. Sphinx jako sponsor tytularny będzie miał prawo do sprzedaży biletów na koncert – w początkowej fazie (od 19 maja) – sieć restauracji będzie ich wyłącznym dystrybutorem. W restauracjach będą organizowane także eventy związane z koncertem. W ten sposób firma chce pozyskać nowych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki. ”Poszukiwaliśmy nietypowej formy promocji sieci, która skutecznie trafiłaby do możliwie najszerszej grupy odbiorców” – uzasadnia w komunikacie prasowym decyzję o sponsorowaniu koncertu Anna Heimberger, dyrektor marketingu Sfinks Polska SA. Sieć będzie promować się także przez inne wydarzenia muzyczne. Zbigniew Hołdys ujawnił wczoraj podczas konferencji prasowej związanej z koncertem Rolling Stones, że Sfinks będzie sponsorem festiwalu muzycznego, który jego fundacja planuje we wrześniu br. w Łodzi.

(GK, 11.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.