PKO BP promuje kredyt dla małych i średnich przedsiębiorstw
11.05.2007, 08:10
Pod hasłem ”Z SLK Twoja firma sprosta każdemu wyzwaniu” PKO Bank Polski rozpoczął multimedialną kampanię promocyjną Szybkiego Limitu Kredytowego dla firm.
Grupą docelową kampanii, która potrwa do 24 czerwca, są małe i średnie firmy. Celem jest zbudowanie w świadomości przedsiębiorców przekonania o możliwości realizowania swoich planów inwestycyjnych przy współudziale PKO Banku Polskiego. Zaplanowano intensywną kampanię telewizyjną (emisje przy programach informacyjnych i gospodarczych, każda w specjalnym bloku reklamowym, m.in. TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem, TVN 24). Dodatkowo zaplanowano reklamy w radiu (m.in. Radio PiN 102 FM, RMF FM), dziennikach, tygodnikach opinii, tytułach branżowych (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Gazeta Prawna”, ”Puls Biznesu”, ”Forum”, ”Newsweek Polska”, ”Polityka”, ”Wprost”). Dodatkowym wsparciem jest reklama internetowa w sekcjach biznesowych największych portali oraz w serwisach skierowanych do przedsiębiorców. Kampanię przygotowały Scholz & Friends, Hypermedia i Zenithmedia.(MŁ, 11.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










