Wirtualna Polska z kampanią wizerunkową i wersją na komórki
08.05.2007, 09:27
Pod hasłem ”Ściągniesz z nas wszystko” ruszyła wczoraj ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski.
Hasło kampanii ma sugerować, że w portalu znajdują się wszystkie niezbędne użytkownikowi informacje. Akcja skierowana jest do młodych ludzi w ośmiu największych miastach w Polsce. Kampania objęła outdoor, kino (sieci Cinema City, Kinoplex, Silverscreen), radio (m.in. Radio Zet, RMF FM, Radiostacja, sieć Złote Przeboje i Radio WAWa), prasę (m.in. tygodniki opinii) i Internet. Kreację przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell (outdoor i prasa), zespół komunikacji WP (radio) oraz Jerzy Orłowski i Odeon Rybarczyk Productions (kino). Za zakup i planowanie mediów odpowiada zespół komunikacji WP. Wczoraj Wirtualna Polska udostępniła wersję na telefony komórkowe i inne urządzenia mobilne (mobi.wp.pl). W mobi.wp.pl dostępne są serwisy informacyjne (m.in. wiadomości, sport, gospodarka), rozrywkowe (m.in. film, muzyka, facet) i użytkowe (m.in. poczta i pogoda). Użytkownicy mają do dyspozycji także sekcję komercyjną: gadżety, w ramach której mogą pobierać na swój telefon gry, zdjęcia, wideo i animacje.(KRZ, 08.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










