Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejna odsłona kampanii Play ma być mniej kontrowersyjna

W połowie maja rozpocznie się druga odsłona kampanii sieci komórkowej Play (P4).

Nowe kreacje w większym stopniu niż dotychczas skupią się na ofercie sieci. Prawdopodobnie będą podzielone na dwie linie: jedna poinformuje o ofercie abonamentowej, druga o usłudze pre-paid Play Karta. Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, zapewnia, że kreacje będą mniej kontrowersyjne niż do tej pory. P4, operator sieci, współpracuje z agencją reklamową Brain, agencjami BTL AdWorks i Impuls BTL, agencjami interaktywnymi K2 Internet i FFCreation oraz domem mediowym Guideline.

(TW, 08.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.