Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AdFabrika FCB i Eskadra autorkami najnowszej kampanii Krakowa

Rozpoczęła się największa w historii Krakowa kampania promująca miasto - ”Kraków świętuje. Ciężko wrócić do siebie”.

Kampania wykorzystuje symbole polskich miast – warszawską Syrenkę, gdańskiego Neptuna oraz Mikołaja Kopernika z Torunia, którzy po całonocnej zabawie odpoczywają na krakowskim rynku. Reklamy zamówiono w prasie (”Wprost”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Viva!”, ”Gala”), telewizji (TVP 1, TVP 2), radiu (RMF FM) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Wsparciem akcji są działania BTL – w centrach Zakopanego, Warszawy, Częstochowy i Wrocławia przechadzać się będą statyści przebrani za damy dworu oraz lajkoników. Kreację przygotowały agencje AdFabrika FCB i Eskadra. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Brand Connection. Kampania potrwa do 15 czerwca.

(DOK, 07.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.