AdFabrika FCB i Eskadra autorkami najnowszej kampanii Krakowa
07.05.2007, 08:26
Rozpoczęła się największa w historii Krakowa kampania promująca miasto - ”Kraków świętuje. Ciężko wrócić do siebie”.
Kampania wykorzystuje symbole polskich miast – warszawską Syrenkę, gdańskiego Neptuna oraz Mikołaja Kopernika z Torunia, którzy po całonocnej zabawie odpoczywają na krakowskim rynku. Reklamy zamówiono w prasie (”Wprost”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Viva!”, ”Gala”), telewizji (TVP 1, TVP 2), radiu (RMF FM) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Wsparciem akcji są działania BTL – w centrach Zakopanego, Warszawy, Częstochowy i Wrocławia przechadzać się będą statyści przebrani za damy dworu oraz lajkoników. Kreację przygotowały agencje AdFabrika FCB i Eskadra. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Brand Connection. Kampania potrwa do 15 czerwca.(DOK, 07.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










