MultiBank zachęca do siebie bogatych klientów
07.05.2007, 08:26
Ruszyła wizerunkowa kampania MultiBanku skierowana do zamożnych klientów.
Akcja wynika ze strategii banku zakładającej zwiększenie liczby zamożnych klientów do 160 tys. w 2010 roku. Kampania, która potrwa sześć tygodni, ma zwiększyć znajomość marki w grupie docelowej. MultiBank wskazuje w niej cechy swoich obecnych i potencjalnych klientów. Na przykład informuje: ”Tylko 9 proc. Polaków słucha jazzu i tylko 41 proc. naszych klientów” albo ”Jedna czwarta Polaków czyta książki. U nas ta mniejszość to większość”. Kreację reklam przygotowano w oparciu o internetowe badania prowadzone wśród klientów banku. Reklamy można przede wszystkim zobaczyć na billboardach i megaboardach. Outdoor jest od dziś wspierany działaniami reklamowymi w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TV 4, kanały tematyczne), a także reklamą w Internecie i w centrach usług finansowych MultiBanku. Reklamy przygotowała agencja BBDO Warszawa. Media zaplanował i zakupił Vizeum.(MŁ, 07.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










