Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carat Polska wzmocnił zespół obsługujący Ferrero

O trzy osoby powiększył się zespół domu mediowego Carat Polska.

Do teamu obsługującego Ferrero Polska dołączył Przemysław Bochniak. Został key account executive. Wcześniej pracował w New Age Media. Do działu obsługi klienta dołączył Bartosz Cieśliński jako media planning assistant (nie ma doświadczenia w branży, studiuje). Prócz tego w strukturze Aegis Media Insight (dział badań agencji) jako research assistant rozpoczął pracę Przemysław Szortyka.

(MŁ, 07.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.