POT promuje Polskę jako miejsce spotkań biznesowych
07.05.2007, 08:26
Trwa pierwsza kampania edukacyjna Polskiej Organizacji Turystycznej promująca Polskę jako centrum turystyki biznesowej.
Do naszego kraju przyjechało ponad 250 osób z całego świata, w tym organizatorzy, eksperci i zleceniodawcy podróży motywacyjnych zrzeszeni w międzynarodowym stowarzyszeniu SITE (Society of Incentive and Travel Executives). Kampanię zorganizowano pod hasłem ”Passionate Heart of Europe”. Przez cztery dni na całym Mazowszu odbywają się prelekcje, odczyty i wykłady, a także pokazy (sportów wodnych, taneczne, degustacje dań kuchni regionalnej). - Chcemy, żeby za granicą Polska kojarzyła się nie tylko jako kraj, w którym można odpocząć, ale także jako ten, w którym prowadzi się interesy – powiedział w Warszawie na piątkowej konferencji Władysław Majka, prezes POT-u. – Mamy nie tylko bogatą ofertę hotelową, ale także liczne centra konferencyjne o zróżnicowanym standardzie – dodał. Organizatorzy liczą na 40-procentowy wzrost przyjazdów do Polski w porównaniu z 2006 rokiem – wtedy nasz kraj odwiedziło ponad 65 mln cudzoziemców. 27 proc. z nich przyjechało w interesach, a 20 proc. jako turyści. Zostawili w kraju ok. 7 mld dolarów (wpływy z podróży biznesowych stanowiły ponad 1 mld dolarów). Współorganizatorami promocji są: Society of Incentive & Travel Executives, Biuro Promocji m.st. Warszawy oraz Stołeczne Biuro Informacji i Promocji Turystycznej. Partnerzy biznesowi to m.in. Polskie Linie Lotnicze LOT i Mazurkas Travel. Kampanię zaplanowano do 8 maja. Podobne akcje do tej pory zorganizowały m.in. Jordania i Węgry.(DOK, 07.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










