Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Światowa kampania Nike+ od dziś także w Polsce

Dziś – tydzień po premierze w Wielkiej Brytanii - rozpoczyna się polska kampania firmy Nike promująca system dla biegaczy.

Pod hasłem ”Uzależniony” producent butów i odzieży sportowej będzie promował Nike+, system, które umożliwia przekazywanie w czasie rzeczywistym informacji o tempie, czasie biegu, dystansie i spalanych podczas biegu kaloriach. Kampanię zaplanowano w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Viva, MTV, Canal+), prasie (”Przegląd Sportowy”, ”Men’s Health” – w tym wydanie specjalne ”Runner’s World”, ”CKM”, ”Machina”, ”Glamour”, ”Cosmopolitan”, ”Logo”) i Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet.pl, Tlen.pl oraz Gadu-Gadu). Wzmocnieniem dla kampanii jest polska wersja językowa ogólnoświatowego serwisu Nikeplus.pl oraz projekt ”Ścieżki Biegowe Nike” (w 12 miastach można zasięgnąć rad ekspertów związanych ze sportem). Kreację przygotowała agencja Wieden+Kennedy Amsterdam, a spot kręcono m.in. w Pradze, Nowym Yorku oraz w Marsylii. Media zaplanował i kupił Mindshare. Za całość działań PR odpowiada Nike Poland. Kampania Nike+ potrwa do 27 maja.

(DOK, 27.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.