"Bingo" w kioskach już w piątek
Kwartalnik shoppingowy "Bingo", nad którym pracuje Axel Springer Polska, trafi do sprzedaży w piątek.
Ukaże się w dwóch wersjach: z torbą w cenie 9,95 zł oraz bez gadżetu w cenie 2,50 zł. Pismo ma mieć 132 strony i format 190 x 225 mm. Wydawca planuje nakład powyżej 100 tys. egz. Magazyn skierowany będzie do kobiet w wieku 18-35 lat, mieszkających w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców, zarabiających miesięcznie powyżej 2,5 tys. zł netto. Pismo ma prezentować trendy w modzie i urodzie, ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich sklepach, a także zawartość szaf znanych osób. Kwartalnik podzielono na działy m.in. moda i gwiazdy, akademia piękna i gwiazdy oraz wnętrza. Redaktor naczelną ”Bingo” jest Donata Cieślik, jednocześnie pełniąca tę funkcję w miesięczniku młodzieżowym ”Dziewczyna”.(AW, 25.04.2007)










