Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 24, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łódzkie centrum handlowe Manufaktura promuje się poprzez imprezę Car Show

Do 30 kwietnia trwać będzie kampania centrum handlowego Manufaktura, na którego terenie zorganizowano pokazy samochodowe i motorowe Car Show.

Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku centrum oraz marek koncernów samochodowych związanych z wydarzeniem: Mercedes, Ford, Mitsubishi, Opel, BMW, Chevrolet, Fiat, Alfa Romeo, Chrysler, Audi, Toyota, Honda, Yamaha. W ramach akcji zorganizowano pokazy samochodowe i m.in. mistrzostwa mechaników samochodowych. Wydarzenie jest promowane w radiu (Radio Łódź, Radio Eska, Radio Rock, Radio Vox FM, Radio Złote Przeboje), prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik Łódzki”, ”Express Ilustrowany”) i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za kreację odpowiada agencja reklamowa TBWA\, za planowanie i zakup mediów – dział marketingu centrum handlowego Manufaktura, a działania PR - Telma Group Communications.

(DOK, 24.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.