Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 24, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania telewizyjna wypromuje nowe opakowania wody Cisowianka

Kampania telewizyjna nawiązująca do serialu ”07 zgłoś się” wypromuje wodę mineralną Cisowianka (Nałęczów Zdrój), która sprzedawana jest w nowych butelkach o nietypowej pojemności.

Celem kampanii jest poinformowanie klientów o nowym opakowaniu wody mineralnej - butelce o pojemności 0,7 litra. - Konsumenci Cisowianki zwracali nam uwagę, że opakowanie 0,5 l jest za małe, a litrowe nie mieści się do teczek i torebek, które na co dzień noszą ludzie aktywni – wyjaśnia Edyta Bilska, marketing manager Cisowianki. W spocie wyreżyserowanym przez Macieja Dejczera występują satyrycy Kabaretu Moralnego Niepokoju. Wykorzystany zostanie też głos Bronisława Cieślaka, odtwórcy roli porucznika Borewicza z serialu ”07 zgłoś się”. Kampania telewizyjna (TVN, Polsat, TVP) rozpocznie się 1 maja i potrwa od 31 lipca. Oprócz tego marka Cisowianka od 6 maja będzie sponsorem cyklu filmów o przygodach Jamesa Bonda, które emitowane są w niedziele wieczorem w TVP 2. Media planuje i kupuje samodzielnie Nałęczów Zdrój.

(RH, 24.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.