Kampania telewizyjna wypromuje nowe opakowania wody Cisowianka
24.04.2007, 08:27
Kampania telewizyjna nawiązująca do serialu ”07 zgłoś się” wypromuje wodę mineralną Cisowianka (Nałęczów Zdrój), która sprzedawana jest w nowych butelkach o nietypowej pojemności.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o nowym opakowaniu wody mineralnej - butelce o pojemności 0,7 litra. - Konsumenci Cisowianki zwracali nam uwagę, że opakowanie 0,5 l jest za małe, a litrowe nie mieści się do teczek i torebek, które na co dzień noszą ludzie aktywni – wyjaśnia Edyta Bilska, marketing manager Cisowianki. W spocie wyreżyserowanym przez Macieja Dejczera występują satyrycy Kabaretu Moralnego Niepokoju. Wykorzystany zostanie też głos Bronisława Cieślaka, odtwórcy roli porucznika Borewicza z serialu ”07 zgłoś się”. Kampania telewizyjna (TVN, Polsat, TVP) rozpocznie się 1 maja i potrwa od 31 lipca. Oprócz tego marka Cisowianka od 6 maja będzie sponsorem cyklu filmów o przygodach Jamesa Bonda, które emitowane są w niedziele wieczorem w TVP 2. Media planuje i kupuje samodzielnie Nałęczów Zdrój.(RH, 24.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










