Nielsen Gauge: udział streamingu w oglądalności na ekranach telewizorów wzrósł do 10,4 proc. To rekord
W listopadzie widzowie oglądali treści wideo w telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 5 minut (fot. Pixabay.com)
W listopadzie udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów wzrósł do 10,4 proc. W październiku wynosił 9,8 proc. – wynika z danych Nielsen Gauge dla Polski.
Jak podał Nielsen, to rekordowy udział streamingu. Dotychczas najwyższy wynik zanotował on w lipcu - 10,1 proc. Zestawienie Gauge dla Polski jest publikowane od początku 2023 roku (wtedy podano dane za grudzień 2022).
"Za wzrost w dużym stopniu odpowiedzialny był Netflix" - podkreślił Nielsen. Liderem streamingu był YouTube, który uzyskał 2,5 proc. udziału (miesiąc do miesiąca bez zmian). Netflix zanotował 2,1 proc. (wzrost z 1,8 proc.).
Zobacz także: Onet zrezygnował z działów korekty i fotoedycji
Telewizja kablowa w listopadzie 2025 roku miała 34,3 proc. udziału w oglądalności w telewizorach (wzrost z 34,2 proc. w październiku). Udział telewizji satelitarnej wyniósł 25 proc. (spadek z 25,6 proc.), a naziemnej – 22,9 proc. (spadek z 23,2 proc.).
W listopadzie widzowie oglądali treści wideo w telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 5 minut, co oznacza wzrost o około 14 minut w porównaniu do października 2025 roku. To też o ponad minutę więcej niż w listopadzie 2024 roku.
(MNIE, 19.12.2025)










