Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prosty wybór

W natłoku informacji, wobec konieczności tysięcy decyzji dziennie każde uproszczenie życia jest cenne

Codziennie tuż po przebudzeniu do naszego mózgu dociera ogrom informacji. Tylko ułamek z nich mózg przetwarza. Dzięki temu po otwarciu oczu wiemy, że za oknem jest szaro i pada, a w kuchni ktoś zaparzył kawę.

Z każdą chwilą liczba informacji atakujących wszystkie nasze zmysły rośnie. Mnoży się liczba koniecznych do podjęcia decyzji: czy spokojnie wypić kawę, przeglądając wiadomości w telefonie, czy raczej wyjść prędzej, bo na ulicach z pewnością tworzą się korki? Co na siebie włożyć? W co ubrać dziecko, by nie zmarzło po drodze i nie przegrzało się w przedszkolu? Zabrać z sobą kanapkę na lunch czy jogurt i garść musli?

I tak do końca dnia, a nawet wtedy nierzadko trzeba jeszcze postanowić: nowy film, kolejny odcinek serialu czy książka? Długa kąpiel w wannie czy szybki prysznic?

Z koniecznością podejmowania decyzji wiąże się też każde wejście do sklepu. Mnogość marek, produktów o podobnym smaku lub tej samej funkcji, kolorowe opakowania, promocje – to wszystko sprawia, że nawet podczas najprostszych zakupów spożywczych nasz mózg ma prawo się buntować.

Potwierdza to badanie „W gąszczu produktów i ofert. Jak wybierają Polacy?” zrealizowane na zlecenie marki Plus (panel Ariadna, kwiecień br.). Pokazuje ono, że aż połowa Polaków czuje się przytłoczona liczbą produktów i usług, z których można wybierać te dla siebie.

Dlatego coraz popularniejsza w zachodnim świecie, również w Polsce, staje się idea slow life: wolniejszego, spokojniejszego, prostszego życia. Jej entuzjaści gotowi są zmienić zawód i miejsce zamieszkania, ale zdecydowana większość wybiera rozwiązanie pośrednie: ogranicza konsumpcję mediów, upraszcza codzienny jadłospis, wybiera znane produkty.

Co jednak, gdy trzeba zdecydować się na coś, co ma służyć dłuższy czas, tak jak abonament głosowy, internet do domu czy telewizję? To nie są wybory, które można zmieniać kilka razy w miesiącu, gdy tylko okaże się, że w telewizyjnym pakiecie brakuje ulubionej stacji dziecka, internet, który miał być superszybki, co chwila się wiesza, a rachunek różni się od oczekiwanego. 

Press

Wspomniane badanie pokazuje, że 70 proc. Polaków, dokonując codziennych wyborów, sięga po najprostsze i najbardziej zrozumiałe dla nich rozwiązania. W natłoku codziennych obowiązków brakuje nam po prostu czasu i cierpliwości na porównywanie jakości i cen poszczególnych produktów i usług. Aż 45 proc. badanych deklaruje, że przy wyborze ofert telekomunikacyjnych towarzyszy im uczucie przytłoczenia.

Tymczasem jest to jedna z ważniejszych decyzji, gdy myśli się o zapewnieniu sobie komfortu w codziennym życiu. Dziś prawie wszyscy korzystają z telefonii komórkowej, która zapewnia stały kontakt z pracodawcą, rodziną i znajomymi. Dzięki dostępowi do internetu posiadacze smartfonów mogą pracować niemal z każdego miejsca, mają stały dostęp do newsów i treści rozrywkowych, które umilają czas podróży lub oczekiwania na wizytę u lekarza. Telefon z dostępem do sieci jest też coraz częściej sklepem, „oddziałem” banku, biurem, asystentem wspierającym w organizacji dnia i logistyce, a nawet „opiekunem” monitorującym stan zdrowia i bezpieczeństwo.

Z tych samych przyczyn 96,2 proc. gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do internetu, z czego 70,3 proc. korzysta z szerokopasmowego łącza stacjonarnego, w tym światłowodu (dane GUS dot. 2025 roku). Przy czym liczba tych ze światłowodem rośnie wraz ze wzrostem zainteresowania pracą zdalną i dostępem do dobrej jakości rozrywki.

Jednocześnie nadal jednym z centralnych miejsc w domu jest kanapa przed telewizorem, a pomysłem na odpoczynek i rozrywkę – oglądanie telewizji. Zwłaszcza że nadawcy oferują naprawdę duży wybór stacji, z wyspecjalizowanymi w konkretnych dyscyplinach sportu, gotowaniu i aranżacji wnętrz włącznie. Telewizor służy też do oglądania treści oferowanych przez platformy streamingowe. Dane IBRiS z lipca br. pokazują, że dostęp do któregoś z serwisów, takich jak HBO Max, Disney+ czy Polsat Box Go, ma obecnie 46,1 proc. Polaków, a kolejne 17,2 proc. deklaruje zamiar wykupienia subskrypcji do któregoś z nich.

Według wspomnianego badania „W gąszczu produktów i ofert. Jak wybierają Polacy?” 59 proc. Polaków uznaje za niezbędny dostęp do internetu poza domem, a 55 proc. – w domu, za pośrednictwem światłowodu, który zapewnia największą prędkość i przepustowość przy zachowaniu stabilności przesyłu danych. Druga grupa usług niezbędnych konsumentom to SMS-y i połączenia głosowe (odpowiednio 41 i 36 proc. wskazań). Dla co piątego Polaka jedną z niezbędnych usług jest również dostęp do platform streamingowych. Nieco więcej zaś niż co dziesiąty oczekuje dostępu do platform oferujących streaming muzyki. 

Decyzja dotyczy więc nie tego, czy zakupić usługi telekomunikacyjne i dostawy telewizji i internetu, tylko tego, które wybrać.

Na pewno warto wziąć pod uwagę doświadczenie i szeroki wachlarz usług dostawcy. Grupa Polsat Plus oferuje kompleksowe usługi multimedialne przygotowane z myślą o całej rodzinie. Tworzy i dostarcza atrakcyjne treści telewizyjne i online, produkty telekomunikacyjne , a także inne usługi i urządzenia dla klientów indywidualnych i ich domów oraz klientów biznesowych. Korzysta z najlepszych i najnowocześniejszych technologii.

Plus od niemal 30 lat łączy ludzi dzięki szerokiej gamie mobilnych i stacjonarnych usług telekomunikacyjnych, które obejmują m.in. rozmowy głosowe oraz transmisję danych – internet mobilny, w tym 5G i stacjonarny – w tym światłowód do 1 Gb/s. 

Oferuje także wygodny dostęp do streamingów, bezpieczeństwa cyfrowego i praktycznych usług, które ułatwiają życie, a także daje możliwość wygodnego zakupu urządzeń, takich jak smartfon, tablet czy smartwatch.

Polsat Box od ponad 25 lat świadczy usługi telewizji w różnych technologiach: na początku satelitarnej, teraz także kablowej iPTV czy internetowej. Do Cyfrowego Polsatu należy także serwis streamingowy Polsat Box Go oferujący w grudniu br. ponad 180 kanałów telewizyjnych i bibliotekę treści VOD.

Drugie ważne kryterium to oczekiwana przez konsumentów prostota oferty. Plus i Polsat Box zapewniają ją dzięki przystępnym zasadom wyboru: światłowodu, telewizji, internetu mobilnego 5G/LTE, abonamentu komórkowego oraz streamingów dla każdego, w ramach Usług Łączonych.

Usługi Łączone zostały opisane w intuicyjny sposób – M lub L. 

W przypadku oferty M klient ma do wyboru: telewizję – do 85 kanałów w Polsat Box Go w cenie i promocyjnie z pakietem Cinemax, internet mobilny 5G/LTE 600 GB, światłowód do 600 Mb/s, abonament komórkowy, gdzie: dwie wybrane usługi będą dostępne łącznie za 80 zł/mies; każda kolejna usługa to tylko 30 zł/mies. (przez dwa lata, po rabatach); w przypadku połączenia abonamentu komórkowego z inną usługą liczba gigabajtów zwiększy się z 60 do 180 GB.

W przypadku oferty L można wybrać: telewizję – do 142 kanałów w Polsat Box Go w cenie, kanały Polsat Sport Premium oraz Eleven Sport i promocyjnie Cinemax, internet mobilny 5G/LTE bez limitu, światłowód do 1 GB/s, abonament komórkowy bez limitu, przy czym dwie wybrane usługi będą kosztowały 110 zł/mies., a każda kolejna usługa to tylko 30 zł/mies. (przez dwa lata, po rabatach).

Także streamingi można dobrać w korzystnym cenowo pakiecie, wybierając spośród platform: Disney+, SkyShowtime, HBO Max, Polsat Box Go Sport i Polsat Box Go Premium – dwie za 40 zł/mies., cztery za 80 zł/mies.

Konstrukcja zasad w ofercie Plusa i Polsat Box nie tylko upraszcza wybór, ale też pozwala planować wydatki na zakupione usługi bez obawy o dodatkowe, nieprzewidziane ukryte opłaty.

Dzięki takim rozwiązaniom nie trzeba wywracać życia do góry nogami, by codzienność stała się po prostu łatwiejsza.

Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.plus.pl oraz w punktach sprzedaży.

(22.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.