Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 24, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Claudia” zarabia na reklamie najwięcej spośród miesięczników

W dziesiątce miesięczników o najwyższych przychodach reklamowych w pierwszym kwartale br. pojawiły się ”Avanti”, ”Joy” oraz ”Machina”, których nie było w tym zestawieniu rok wcześniej.

Miesięczniki z czołówki zanotowały wzrosty przychodów w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r. - wynika z danych cennikowych Expert Monitora. Liderem w segmencie pozostaje ”Claudia” (G+J Polska) z wpływami reklamowymi na poziomie 13,5 mln zł (wzrost o 9,04 proc.). Drugie miejsce zachował ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – 11,8 mln zł (wzrost o 28,48 proc.). Na trzecim miejscu (awans z piątego – porównując I kwartał ub.r.) pojawiła się ”Olivia” (Axel Springer Polska) – 7 mln zł (wzrost o 15,7 proc.). Zaraz za nią znalazły się: ”Avanti” (Agora SA) – 6,43 mln zł, ”Elle” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 6,42 mln zł (spadek o 10,89 proc.), ”Murator” (Wydawnictwo Murator) – 5,9 mln zł (spadek o 10,54 proc.), ”Glamour” (G+J Polska) – 5,8 mln zł (wzrost o 8,84 proc.), ”Joy” (Marquard Media Polska) – 5,4 mln zł, ”Machina” (Platforma Mediowa Point Group SA) – 5,2 mln zł, ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 5,1 mln zł (wzrost o 26,45 proc.). Wszystkie dane: Expert Monitor, opracowane na podstawie danych cennikowych, bez uwzględniania rabatów i autopromocji.

(AW, 24.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.