Rusza kampania Heyah ”Zamień horror na sielankę”
23.04.2007, 08:51
Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa pod tytułem ”Zamień horror na sielankę” marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa).
Kampania informuje o ofercie, w której minuta połączenia z numerami innej sieci kosztuje 48 gr. Heyah proponuje dwa typy pakietów minut na rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na krajowe numery stacjonarne. Pakiet Duża Sielanka to 50 minut rozmów za 24 zł, a pakiet Mała Sielanka to 10 minut rozmów za 6 zł. Kampania wspierająca wprowadzenie oferty obejmie ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, kina (spot 30-sekundowy i dwa spoty 15-sekundowe), radio i Internet. W filmach wykorzystano piosenkę ”Goniąc kormorany” z muzyką Jerzego Woy-Wojciechowskiego i tekstem Andrzeja Tyczyńskiego, którą śpiewa jeden z bohaterów spotu. Kampanię przygotowali: zespół marketingu Heyah, agencje reklamowe G7, Engine i dom mediowy Optimum Media OMD.(TW, 23.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










