Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 23, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania Heyah ”Zamień horror na sielankę”

Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa pod tytułem ”Zamień horror na sielankę” marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa).

Kampania informuje o ofercie, w której minuta połączenia z numerami innej sieci kosztuje 48 gr. Heyah proponuje dwa typy pakietów minut na rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na krajowe numery stacjonarne. Pakiet Duża Sielanka to 50 minut rozmów za 24 zł, a pakiet Mała Sielanka to 10 minut rozmów za 6 zł. Kampania wspierająca wprowadzenie oferty obejmie ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, kina (spot 30-sekundowy i dwa spoty 15-sekundowe), radio i Internet. W filmach wykorzystano piosenkę ”Goniąc kormorany” z muzyką Jerzego Woy-Wojciechowskiego i tekstem Andrzeja Tyczyńskiego, którą śpiewa jeden z bohaterów spotu. Kampanię przygotowali: zespół marketingu Heyah, agencje reklamowe G7, Engine i dom mediowy Optimum Media OMD.

(TW, 23.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.