Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 23, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzisiaj poznamy zwycięzców Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2007

Spośród 524 zgłoszeń nadesłanych na czwartą edycję Polskiego Konkursu Reklamy do nagrody nominowanych zostało 135 prac. Dzisiaj na uroczystej gali poznamy zwycięzców konkursu.

Najwięcej nominacji otrzymała agencja Saatchi & Saatchi – 16. Na drugim miejscu uplasowała się Leo Burnett – 13, a na trzecim PZL i McCann Erickson – po 12 nominacji. Prace oceniało 110 jurorów pod przewodnictwem Michaela Conrada, prezesa Berlin School of Creative Leadership. W kategorii reklama telewizyjna spośród 115 zgłoszeń nominowano 31 prac, a spośród 165 prac nadesłanych w kategorii reklama print do nagrody wytypowano 37 reklam. W pozostałych kategoriach nadesłano następującą liczbę prac: w kategorii reklama radiowa - 36 (nominowanych do nagrody jest 10), graphic design - 60 (nominowano 8), nowe media - 69 (19), warsztat print - 34 (18), warsztat TV - 15 (5), active advertising – 24 (6). Do wprowadzonej w tym roku kategorii KTR 360 (zintegrowane działania składające się na całą kampanię) nadesłano sześć prac, nominowano zaś jedną. Oprócz wręczenia nagród w każdej z kategorii dzisiaj wieczorem poznamy także Reklamodawcę Roku i młode teamy kreatywne, które zwyciężyły w polskiej edycji Young Creatives i pojadą na konkurs do Cannes. W ramach konkursu KTR-u po raz pierwszy odbędzie się Polski Kongres Reklamy. Wszystkie wykłady dotyczyć będą różnych aspektów kreatywności. Zaproszono m.in. Patricka Collistera, byłego dyrektora londyńskiej Ogilvy. Jego wykład ma być poświęcony idealnej współpracy między klientem a agencją. Przyjechał także Fred Senn, autor książki ”Juicing the Orange”, który na przykładzie swojej agencji reklamowej Fallon Worldwide ma opowiedzieć, jak stworzyć agencję doradztwa marketingowego słynną z kreatywnych pomysłów. Wykład poprowadzi również Andrew Shoben, kreator instalacji miejskich wykorzystywanych do promocji marek.

(MAZ, 23.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.