Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 20, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio zrezygnowało z wizerunkowej kampanii Radia Bis

Radio Bis nie będzie miało w maju szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej. Może mieć to związek z planami przekształcenia tej anteny w Info-radio.

Majowa kampania miała być jedną z większych, jakie stacja kiedykolwiek przeprowadziła. Planowano wykorzystanie outdooru, prasy, Internetu, kina i telewizji. Zamiast tego ogłoszenia informujące o zmianie częstotliwości Radia Bis pojawią się dopiero w czerwcu i tylko w prasie młodzieżowej. – Najważniejsza jest teraz kampania informacyjna, związana ze zmianami częstotliwości wszystkich anten. Kampanie wizerunkowe innych anten, na przykład Jedynki, też nie odbędą się teraz, tylko jesienią – mówi Tadeusz Fredro-Boniecki, rzecznik prasowy Polskiego Radia. Zapytany, czy duża kampania wizerunkowa Radia Bis także zostanie przeprowadzona jesienią, odpowiada: - O tym zapewnić nie mogę, bo cały czas zarząd rozważa, czy zmienić formułę Radia Bis na przykład na radio informacyjno-publicystyczne – tłumaczy Fredro-Boniecki. Według nieoficjalnych informacji ta koncepcja jest bliska realizacji.

(KRZ, 20.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.