Polskie Radio zrezygnowało z wizerunkowej kampanii Radia Bis
20.04.2007, 08:15
Radio Bis nie będzie miało w maju szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej. Może mieć to związek z planami przekształcenia tej anteny w Info-radio.
Majowa kampania miała być jedną z większych, jakie stacja kiedykolwiek przeprowadziła. Planowano wykorzystanie outdooru, prasy, Internetu, kina i telewizji. Zamiast tego ogłoszenia informujące o zmianie częstotliwości Radia Bis pojawią się dopiero w czerwcu i tylko w prasie młodzieżowej. – Najważniejsza jest teraz kampania informacyjna, związana ze zmianami częstotliwości wszystkich anten. Kampanie wizerunkowe innych anten, na przykład Jedynki, też nie odbędą się teraz, tylko jesienią – mówi Tadeusz Fredro-Boniecki, rzecznik prasowy Polskiego Radia. Zapytany, czy duża kampania wizerunkowa Radia Bis także zostanie przeprowadzona jesienią, odpowiada: - O tym zapewnić nie mogę, bo cały czas zarząd rozważa, czy zmienić formułę Radia Bis na przykład na radio informacyjno-publicystyczne – tłumaczy Fredro-Boniecki. Według nieoficjalnych informacji ta koncepcja jest bliska realizacji.(KRZ, 20.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










