Agencje pracujące przy Euro 2012 zostaną wybrane w 2008 roku
20.04.2007, 08:13
Przetargi reklamowe związane z kampanią promującą Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie rozpoczną się najwcześniej na początku 2008 roku – oceniają fachowcy.
Do obsługi kampanii będą szukane agencje, które zapewnią kompleksowe działania marketingowe z zakresu m.in. ATL, BTL, PR, eventów i planowania mediów. Kamil Wnuk, rzecznik prasowy sztabu projektu Euro 2012, tłumaczy, że wyborem agencji zajmie się grupa robocza współpracująca z utworzoną przez UEFA (Europejska Federacja Piłki Nożnej) spółką UEFA Euro 2012 SA. – Przetargi na pewno nie zostaną rozpisane w tym roku, a intensywne działania reklamowe rozpoczną się dopiero po piłkarskich mistrzostwach Europy 2008. O tym, ile i jakie agencje będą pracowały przy projekcie, zadecyduje UEFA – mówi Wnuk. Podobnie twierdzi Jacek Suwara, new business manager agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa, która współpracowała przy kampanii promującej kandydaturę Polski i Ukrainy na organizatorów turnieju. – Myślę, że do takich przetargów dojdzie w pierwszym kwartale przyszłego roku – ocenia. Jego zdaniem przy kampanii promującej Polskę będzie pracowało 5-10 firm. – Stawiam na duże, niekoniecznie sieciowe agencje, zarówno zagraniczne, jak i polskie – dodaje.(TW, 20.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










