Polkomtel rozwiązał kampanię teaserową oferty Mix w Plusie
Od wczoraj wiadomo, że to Polkomtel SA jest autorem kampanii teaserowej z hasłem "Nowy operator komórkowy już tuż". W ten sposób firma reklamuje ofertę Mix w sieci komórkowej Plus.
Teaser rozpoczął się kilka dni temu. W gazetach, m.in. w ”Gazecie Wyborczej”, i w Internecie pojawiły się reklamy z hasłem ”Nowy operator komórkowy już tuż”. Powstała też strona internetowa Nowyoperatorkomorkowy.pl z zegarem odliczającym czas do debiutu. Słowami ”nowy operator” Polkomtel nawiązał do spekulacji branży telekomunikacyjnej, że wkrótce na polskim rynku zacznie działać drugi (po mBanku) wirtualny operator komórkowy. Tymczasem w kampanii firma reklamuje ofertę z telefonem Sony Ericsson K510i wyposażonym w aparat fotograficzny o rozdzielczości 1,3 megapikseli, funkcję bluetooth i kamerę. Hasłem ”W Mixie Ty jesteś operatorem!” sugeruje, żeby nagrywać za pomocą tego telefonu. Kampania wspierająca ofertę odbywa się w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat), radiu (m.in. Radio Zet) i Internecie. Kreację przygotowała agencja PZL, za działania w Internecie odpowiada agencja interaktywna MRM Worldwide, media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.(TW, 20.04.2007)










