Nielsen Gauge: wzrósł udział streamingu w oglądalności na ekranach telewizorów
Liderem streamingu był YouTube, który uzyskał 2,5 proc. udziału (fot. Pixabay.com)
W październiku udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów wzrósł do 9,8 proc. We wrześniu wynosił 9,1 proc. – wynika z danych Nielsen Gauge dla Polski.
Telewizja kablowa w październiku 2025 roku miała 34,2 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (spadek z 35 proc. we wrześniu). Udział telewizji satelitarnej wyniósł 25,6 proc. (spadek z 26,2 proc.), a naziemnej – 23,2 proc. (wzrost z 22,7 proc.).
Czytaj też: Widownia magazynów międzynarodowych w polskich stacjach. Prowadzi TVN
Liderem streamingu był YouTube, który uzyskał 2,5 proc. udziału (miesiąc do miesiąca wzrost z 2,2 proc.). Netflix zanotował 1,8 proc. (spadek z 1,9 proc.).
W październiku widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 3 godziny i 51 minut, czyli o 13 minut dłużej niż we wrześniu i 8 minut dłużej niż w październiku 2024 roku.
(MNIE, 20.11.2025)










