Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dziennik" kolejnym dodatkiem wchodzi w konkurencję z "Wyborczą"

Redakcja "Dziennika" (Axel Springer Polska) przygotowuje cotygodniowy dodatek turystyczny - ma się ukazywać w soboty. Dodatek "Turystyka" dołącza w ten sam dzień "Gazeta Wyborcza" (Agora SA).

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, uruchomienie dodatku planowane jest na połowę maja. Robert Krasowski, redaktor naczelny ”Dziennika”, przyznaje, że pracę nad projektem trwają. – Jednak data jego uruchomienia nie jest jeszcze przesądzona – dodaje. Wszystko zależy od zainteresowania reklamodawców. To już drugi dodatek, który ma być dołączany do ”Dziennika” w ten sam dzień, co dodatek o tej samej tematyce dołączany do ”Gazety Wyborczej”. Od poniedziałku w ”Dzienniku” ukazuje się bowiem dodatek z ofertami pracy. – Mnie nie dziwią plany ”Dziennika”, gdyż strategia redakcji polega na skopiowaniu pomysłów ”Gazety Wyborczej” – komentuje Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego ”GW”. – Z naszych badań wynika, że czytelnicy chcą otrzymywać informacje turystyczne w ten właśnie dzień – odpiera zarzuty Robert Krasowski. Średnia sprzedaż ogółem sobotniego wydania ”Dziennika” w okresie styczeń-luty br. wyniosła 200 711 egz., a sobotniego wydania ”GW” – 429 114 egz. (ZKDP).

(SK, 19.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.