"Dziennik" kolejnym dodatkiem wchodzi w konkurencję z "Wyborczą"
19.04.2007, 12:00
Redakcja "Dziennika" (Axel Springer Polska) przygotowuje cotygodniowy dodatek turystyczny - ma się ukazywać w soboty. Dodatek "Turystyka" dołącza w ten sam dzień "Gazeta Wyborcza" (Agora SA).
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, uruchomienie dodatku planowane jest na połowę maja. Robert Krasowski, redaktor naczelny ”Dziennika”, przyznaje, że pracę nad projektem trwają. – Jednak data jego uruchomienia nie jest jeszcze przesądzona – dodaje. Wszystko zależy od zainteresowania reklamodawców. To już drugi dodatek, który ma być dołączany do ”Dziennika” w ten sam dzień, co dodatek o tej samej tematyce dołączany do ”Gazety Wyborczej”. Od poniedziałku w ”Dzienniku” ukazuje się bowiem dodatek z ofertami pracy. – Mnie nie dziwią plany ”Dziennika”, gdyż strategia redakcji polega na skopiowaniu pomysłów ”Gazety Wyborczej” – komentuje Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego ”GW”. – Z naszych badań wynika, że czytelnicy chcą otrzymywać informacje turystyczne w ten właśnie dzień – odpiera zarzuty Robert Krasowski. Średnia sprzedaż ogółem sobotniego wydania ”Dziennika” w okresie styczeń-luty br. wyniosła 200 711 egz., a sobotniego wydania ”GW” – 429 114 egz. (ZKDP).(SK, 19.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










