AdValue z kampanią dla Polskich Portów Lotniczych "Jesteśmy wpisani w rozwój Polski"
Działania reklamowe obejmują nośniki zewnętrzne w przestrzeni miejskiej, kina i media społecznościowe (screen YouTube.com/Polskie Porty Lotnicze S.A.)
Polskie Porty Lotnicze SA rozpoczęły ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem "Jesteśmy wpisani w rozwój Polski".
Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Grupy Kapitałowej PPL jako strategicznego operatora infrastruktury lotniskowej w Polsce. Spółka zwraca uwagę na inwestycje w Centralny Port Komunikacyjny i tworzenie setek tysięcy miejsc pracy.
Działania reklamowe obejmują nośniki zewnętrzne w przestrzeni miejskiej, kina i media społecznościowe.
Równolegle Lotnisko Chopina w Warszawie przechodzi rebranding - wdrażany jest nowy system identyfikacji wizualnej portu. Trwają też prace nad brandbookiem Grupy PPL, który ujednolici komunikację wszystkich marek w ramach jednej architektury.
Materiały promocyjne do kampanii przygotowała agencja AdValue, a za zakup mediów odpowiada biuro marketingu Polskich Portów Lotniczych.
(MS, 14.11.2025)










