Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AdValue z kampanią dla Polskich Portów Lotniczych "Jesteśmy wpisani w rozwój Polski"

Działania reklamowe obejmują nośniki zewnętrzne w przestrzeni miejskiej, kina i media społecznościowe (screen YouTube.com/Polskie Porty Lotnicze S.A.)

Polskie Porty Lotnicze SA rozpoczęły ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem "Jesteśmy wpisani w rozwój Polski".

Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Grupy Kapitałowej PPL jako strategicznego operatora infrastruktury lotniskowej w Polsce. Spółka zwraca uwagę na inwestycje w Centralny Port Komunikacyjny i tworzenie setek tysięcy miejsc pracy.

Działania reklamowe obejmują nośniki zewnętrzne w przestrzeni miejskiej, kina i media społecznościowe.

Równolegle Lotnisko Chopina w Warszawie przechodzi rebranding - wdrażany jest nowy system identyfikacji wizualnej portu. Trwają też prace nad brandbookiem Grupy PPL, który ujednolici komunikację wszystkich marek w ramach jednej architektury.

Materiały promocyjne do kampanii przygotowała agencja AdValue, a za zakup mediów odpowiada biuro marketingu Polskich Portów Lotniczych.

(MS, 14.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.