Rapp Collins zmienia nazwę i szefostwo
19.04.2007, 08:21
Rapp Collins, agencja marketingu bezpośredniego działająca w ramach grupy Corporate Profiles DDB, zmieniła szefostwo i nazwę na Touchpoint RC.
- Marketing bezpośredni zintegrowany z działaniami ATL zyskuje coraz bardziej na znaczeniu, dlatego postanowiliśmy przebudować naszą agencję BTL tak, by była jeszcze bardziej skuteczna i kreatywna – wyjaśnia Paweł Kastory, prezes CP DDB Group. Dlatego Touchpoint RC pokierują Jacek Pawlak, jako prezes zarządu i managing director & creative director, oraz Dariusz Szubiak, creative director. Obaj byli dotychczas dyrektorami kreatywnymi DDB Warszawa. Marta Samsonov, do tej pory senior account manager w dziale obsługi klienta DDB Warszawa, zostanie deputy managing directorem agencji BTL. Będzie odpowiedzialna za dział obsługi klienta i strategię. – Jacek Pawlak i Dariusz Szubiak mają doświadczenie zarówno w ATL, jak i BTL. Gwarantują, że działania naszej agencji BTL będą jeszcze bardziej kreatywne, co da nam przewagę nad konkurencyjnymi agencjami marketingu bezpośredniego. Natomiast Marta Samsonov ma doświadczenie w obsłudze klientów finansowych, którzy stanowią większość w agencji Touchpoint – wyjaśnia Kastory. Paweł Madler, dotychczasowy szef Rapp Collins, zajmie się budowaniem od podstaw marketingu sportowego, nowej usługi proponowanej w CP Group. – Nie podjęliśmy jeszcze decyzji, czy to będzie osobna spółka, dział, czy tylko zespół zajmujący się marketingiem sportowym – mówi Kastory. Nie podjęto także decyzji, kto zastąpi Jacka Pawlaka i Dariusza Szubiaka w dziale kreacji DDB Warszawa.(MAZ, 19.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










