TVP: serial "Pan Mama" oglądało jesienią średnio 345 tys. widzów
"Pan Mama" to adaptacja włoskiego formatu "Il mammo" (screen: Vod.tvp.pl)
Drugi sezon serialu komediowego "Pan Mama" przyciągał do TVP średnio 345 tys. widzów.
Nowe odcinki nadawano od 6 września. Najpierw serial pokazywał TVP 1 - w soboty od 17.35 po dwa odcinki. Emisje w Jedynce notowały średnio 367 tys. widzów - 4,45 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 3,33 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów w TVP 1 miał pierwszy odcinek serii - 427 tys.
Z kolei od 26 października do 9 listopada serial nadawał TVP 2 - w niedziele od 17.15 po dwa odcinki. Te emisje gromadziły średnio 293 tys. widzów (2,67 proc. w 4+ i 2,39 proc. w 16-59). Najwięcej widzów w TVP 2 miał odcinek z 9 listopada z 17.15 - średnio 355 tys.
Czytaj też: Muzeum Magdaleny Ogórek gotowe. "Z powodu jego budowy stałam się ofiarą hejtu"
Łącznie średnia na obu antenach to 345 tys. widzów (3,8 proc. w 4+ i 2,97 proc. w 16-59).
TVP wiosną pokaże trzeci sezon serialu. Pierwszy, emitowany wiosną w TVP 1, oglądało średnio 466 tys. widzów (w soboty o 17.35 po dwa odcinki).
W październiku 2025 roku TVP 1 miał średnio 6,39 proc. w 4+ i 4,48 proc. w 16-59, a TVP 2 - 6,04 proc. w 4+ i 4,51 proc. w 16-59.
"Pan Mama" to adaptacja włoskiego formatu "Il mammo". Opowiada o perypetiach samotnego ojca (w tej roli Paweł Domagała).
Dane: Nielsen Media
(MNIE, 13.11.2025)










