Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Olga Gralińska na czele influencer marketingu w Generation9

Olga Gralińska z influencer marketingiem związana jest od kilkunastu lat (fot. materiały prasowe)

Olga Gralińska, dotychczasowa head of influencer marketing, awansowała na influencer marketing directorkę w agencji Generation9.

W nowej roli poszerza swoje kompetencje operacyjne i strategiczne. Będzie także zaangażowana w rozwój opartego na AI narzędzia do zarządzania procesami związanymi z influencer marketingiem.

Olga Gralińska z influencer marketingiem związana jest od kilkunastu lat. Przez blisko 11 odpowiadała za działania z obszaru digital marketingu marki Play, gdzie wprowadziła i rozwijała platformę influencerską TeamPlay oraz współkoordynowała długofalowe współprace z ponad 50 twórcami.

Generation9 to startup specjalizujący się w influencer marketingu, advocacy i współpracy z content creatorami.

(KAP, 06.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.