Nielsen Gauge: spadł udział streamingu w oglądalności na ekranach telewizorów
We wrześniu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 3 godz. i 38 min (fot. Pixabay.com)
We wrześniu udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów spadł do 9,1 proc. W sierpniu wynosił 9,7 proc. – wynika z danych Nielsen Gauge dla Polski.
Jak podał Nielsen, we wrześniu udział streamingu stopniał do najniższego poziomu w 2025 roku.
Telewizja kablowa we wrześniu 2025 roku miała 35 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (wzrost z 33,7 proc. w sierpniu). Udział telewizji satelitarnej wyniósł 26,2 proc. (wzrost z 26,1 proc.), a naziemnej – 22,7 proc. (spadek z 23,3 proc.).
Liderem streamingu był YouTube, który uzyskał 2,2 proc. udziału (miesiąc do miesiąca bez zmian). Netflix zanotował 1,9 proc. (spadek z 2 proc.).
We wrześniu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 3 godziny i 38 minut, czyli o siedem minut dłużej niż w sierpniu, ale tyle samo, co we wrześniu rok wcześniej. "Wzrost ogólnego czasu oglądania telewizji w całości przypisuje się telewizji tradycyjnej" – podał Nielsen.
(MNIE, 24.10.2025)










