”Hot Moda & Shopping” – samodzielny miesięcznik Edipresse Polska
17.04.2007, 08:12
W czwartek do sprzedaży trafi pierwsze samodzielne wydanie miesięcznika ”Hot Moda & Shopping” (Edipresse Polska SA).
Dotychczas pismo było dostępne co kwartał i wraz z dwutygodnikiem ”Viva!” (ten sam wydawca). W 124-stronicowym magazynie znajdzie się przegląd aktualnej oferty sklepowej, porady stylistów oraz przykłady konkretnych zestawów ubrań i stylizacji. Pierwszy numer, w nakładzie 220 tys. egz., sprzedawany będzie w promocyjnej cenie 2,99 zł. Cena kolejnych wydań nie została jeszcze ustalona. Redaktorem naczelnym ”Hot Moda & Shopping” jest Anna Jurgaś, kierująca jednocześnie działem moda i uroda w ”Vivie!”. Dyrektorem promocji nowego miesięcznika została Magdalena Modrzewska – odpowiedzialna za promocję również w dwutygodniku. Wprowadzeniu na rynek ”Hot Moda & Shopping” towarzyszyć będzie kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat, TV 4, TVN, TVN Siedem, TVN Style, Discovery, Viva Polska, MTV Polska, Ale Kino!), radiu (Radio Zet, Radiostacja, sieć Radia Eska, Radio Kolor 103 FM), prasie, największych portalach internetowych i punktach sprzedaży (salony HDS i Kolporter). Twarzą kampanii została aktorka Katarzyna Bujakiewicz. Kampanię przygotował dział marketingu wydawnictwa. Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada Marcin Fedisz. Media zakupił dom mediowy Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group).(AW, 17.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










