Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jan Jakub Kolski wyreżyserował spot dla Grupy Lotos

Wczoraj rozpoczęła się kampania sieci stacji paliw Lotos (Grupa Lotos), do której spoty wyreżyserował Jan Jakub Kolski. Pod hasłem ”Doskonałe paliwa prosto z rafinerii” firma chce promować stacje, które przejęła od ExxonMobil Poland i Slovnaft Polska.

Kampania będzie realizowana w prasie, telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Lotos nie ujawnia planów mediowych i czasu trwania kampanii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD. Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa.

(DOK, 17.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.