Do końca listopada potrwa kampania wizerunkowa Radia Eska Rock
Kampania Eski Rock obejmuje outdoor, telewizję, kina i internet (fot. materiały prasowe)
Pod hasłem "Nie mamy hamulców" rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Eska Rock (Grupa ZPR Media). Potrwa ona do końca listopada.
"Hasło »Nie mamy hamulców« najlepiej oddaje charakter Eski Rock – radia, które gra bez kompromisów i stawia na autentyczność. W kampanii połączyliśmy energię muzyki rockowej z motywem drogi i wolności. Gryf gitary przechodzący w autostradę symbolizuje ruch, mocne brzmienie i brak ograniczeń" – wyjaśnia w komunikacie Andrzej Descours, dyrektor komunikacji marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, w skład której wchodzi Eska Rock.
Działania obejmują nośniki reklamy zewnętrznej we wszystkich dziewięciu miastach nadawania Eski Rock, telewizję (Polsat i kanały tematyczne), kina oraz internet.
Kreację przygotowała Agencja Brandburger, za zakup mediów nadawca odpowiada we własnym zakresie.
Kampanię reklamową prowadzi również konkurencyjne Antyradio (Grupa Eurozet).
(KOZ, 17.10.2025)










