TV Market odświeża wizerunek
17.04.2007, 08:10
Emitowany głównie w kanałach Polsatu blok telezakupowy TV Market (TV Promotion Direct) zmienił oprawę graficzną, a w najbliższych tygodniach uruchomi sprzedaż za pośrednictwem telefonów komórkowych.
Firma zmieniła logotyp, oprawę graficzną i wygląd witryny internetowej dostępnej pod adresem tvmarket.pl. W najbliższych tygodniach TV Market uruchomi wortal multimedialny dla użytkowników telefonów komórkowych. Na wyświetlaczach aparatów będą mogli przeglądać produkty sprzedawane przez firmę. – Chcemy w ten sposób pozyskać klientów, którzy są zbyt zajęci, aby śledzić nasze programy w telewizji – mówi Izabela Grzywna, odpowiedzialna za PR TV Marketu. TV Market nie planuje uruchomienia osobnego kanału tematycznego poświęconego telezakupom.(AG, 17.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










