Średnio 3 mln widzów ma "Rodzina jak z nut" w TVP 1
Trzy pierwsze odcinki "Rodziny jak z nut" przyciągnęły do TVP 1 średnio 3,1 mln widzów. Widownia programu spada, ale w porze jego nadawania (niedziela, 17.20) stacja pokonuje konkurencję pod względem udziału w rynku.
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że ”Rodzina jak z nut” – teleturniej muzyczny prowadzony przez Roberta Rozmusa – dała Jedynce 26,38 proc. udziału w rynku. Dwójka miała w tym czasie 18,98 proc., Polsat – 16,74 proc., a TVN – 12,32 proc. ”Rodzina jak z nut” jest emitowana od 11 marca dwa razy w miesiącu. Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek programu (4,1 mln przy 29,17 proc. udziału w rynku). Przy drugim (25 marca) widownia spadła do 2,7 mln (23,64 proc. udziału w rynku), a przy trzecim – do 2,4 mln (25,42 proc.).(RUT, 17.04.2007)










