Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GE Money Bank wspiera kampanią kredyt hipoteczny

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię wprowadzającą nowy kredyt hipoteczny GE Money Banku.

Bohaterem 30-sekundowego animowanego spotu jest chłopak o imieniu Dobromir. Reklama ma przekonać młodych ludzi do nowej oferty banku. Grupą docelową są mieszkańcy miast, którzy właśnie rozpoczynają samodzielne życie. Pięciotygodniowa kampania obejmuje telewizję, prasę, Internet oraz BTL. Spot wyprodukowały Design Direct i studio Odeon. Media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

(MŁ, 17.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.