Marek Kmiecik odpowiada za marketing w OTCF
Marek Kmiecik odpowiada za rozwój platformy komunikacyjnej "4F. It Means You Want It" w Polsce i na rynkach międzynarodowych (screen: Linkedin.com/marek-kmiecik)
Marek Kmiecik został dyrektorem marketingu w firmie OTCF, właściciela marki odzieży sportowej 4F.
Kmiecik odpowiada za rozwój platformy komunikacyjnej "4F. It Means You Want It" w Polsce i na rynkach międzynarodowych, strategię rozwoju marki 4F, zarządzanie działami marketingu marki, marketingu cyfrowego, marketingu handlowego i projektowania.
Przed dołączeniem do OTCF był doradcą zarządu w firmie Homla, wcześniej taką samą funkcję pełnił w Oshee. W latach 2021-2023 był dyrektorem marketingu w Kross SA, a przedtem przez ponad pięć lat dyrektorem marketingu firmy CCC. Po odejściu z końcem lutego 2020 roku prowadził własną firmę Sense Consulting. Do października 2014 roku był dyrektorem marketingu i wiceprezesem firmy produkującej wędliny Tarczyński SA. Jeszcze wcześniej przez siedem lat pracował w Hoop Polska jako dyrektor marketingu i członek zarządu. Przez 11 lat był związany z Mieszko SA, także jako dyrektor marketingu.
(AMS, 09.10.2025)










