"To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2 ma więcej widzów niż przed rokiem
Program "To jest grane" to m.in. przegląd list przebojów i rozmowy z artystami (screen: Vod.tvp.pl)
Program Marka Sierockiego "To jest grane" ogląda jesienią w TVP 2 średnio 148 tys. widzów, o 22 tys. więcej niż przed rokiem.
Nowe odcinki są nadawane od 5 września w piątki ok. 22.50. Emitując program, TVP 2 ma średnio 2,2 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 1,73 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów miał dotąd odcinek z 26 września - 187 tys.
Rok temu początek sezonu po pierwszych pięciu odcinkach notował średnio 126 tys. widzów (1,78 proc. w 4+ i 1,5 proc. w 16-59). Emisja zaczęła się wtedy 13 września.
Dla porównania we wrześniu 2025 roku średni dobowy udział Dwójki w rynku wynosił 6,03 proc. w 4+ i 4,78 proc. w 16-59.
Czytaj też: Polskie media uwierzyły "Bildowi" i zarzuciły Angeli Merkel, że obwiniła Polskę. "Manipulacja"
Po zmianie władz w Telewizji Polskiej, która nastąpiła pod koniec 2023 roku, Marek Sierocki przestał się pojawiać w "Teleexpressie", gdzie od lat miał kącik muzyczny (zastąpił go Mateusz Jędraś). Nie prowadzi już też "Szansy na sukces" (do programu wrócił Artur Orzech). Sierocki dostał za to własny program "To jest grane", m.in. z przeglądem list przebojów i rozmowami z artystami.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 09.10.2025)










