Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Zygmanowski dyrektorem marketingu Audi Polska

Michał Zygmanowski z marketingiem jest związany od ponad 16 lat (fot. materiały prasowe)

Michał Zygmanowski został dyrektorem marketingu Audi Polska (Volkswagen Group Polska). Do tej pory odpowiadał za ten obszar dla marki Volkswagen.

Wcześniej stanowisko dyrektora marketingu zajmował Adam Simon.

Z marketingiem Michał Zygmanowski jest związany od ponad 16 lat. Pracował w koncernach Beiersdorf oraz Unilever w Polsce i Holandii, gdzie zarządzał regionalnymi i globalnymi projektami. W 2017 roku dołączył do Volkswagen Group Polska do zespołu Seata i Cuppa, a od 2021 roku zarządzał obszarem produktu, komunikacji i customer journey Volkswagena.

W podobnym czasie Przemysław Schwarz objął w Audi Polska stanowisko dyrektora sprzedaży. Schwarz związany jest z Audi od 2010 roku. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej, a w ostatnich latach odpowiadał za strategię i działania marketingowe marki w Polsce.

(AMS, 02.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.