Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radosław Gołąb chief product & sales officerem w MyShopTV

Radosław Gołąb to menedżer i strateg produktowy specjalizujący się w digital/DOOH/Retail Media (fot. materiały prasowe)

Radosław Gołąb dołączył do zespołu MyMLS.com. Jako nowy chief product & sales officer ma odpowiadać za nadrzędną strategię MyShopTV, standaryzację oferty i pomiaru, rozwój współpracy z domami mediowymi oraz jakość dostarczania kampanii.

Zarząd spółki oczekuje, że Gołąb zbuduje ujednolicony, zrozumiały produkt, który ma pomagać markom reklamodawców skutecznie komunikować się z klientami, dzięki strategicznie rozmieszczonym ekranom w sklepach spożywczych. 

Radosław Gołąb to menedżer i strateg produktowy specjalizujący się w digital/DOOH/Retail Media. Współtworzył i wdrażał Żabka Ads, wcześniej w AMS odpowiadał za rozwój produktów digitalowych (DOOH), w tym programmatic. Był szefem Grupy Roboczej Digital OOH w IAB Polska.

(AMS, 01.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.