Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Stępniak odpowiada za ofertę gamingową w Grupie Przestrzeń

– Dołączając do Grupy Przestrzeń, chcę pomóc klientom wchodzić w świat graczy w sposób angażujący, wartościowy, ale przede wszystkim autentyczny – mówi Łukasz Stępniak (fot. materiały prasowe)

Do zespołu Grupy Przestrzeń dołączył Łukasz Stępniak, obejmując stanowisko gaming marketing consultant/head of gaming division.

Zadaniem Stępniaka będzie rozwój kompetencji grupy w obszarze komunikacji do graczy, twórców i wydawców gier wideo oraz budowanie nowej oferty dla marek, które chcą docierać do społeczności gamingowej. Będzie rozwijał usługi gaming i games marketingu, uzupełniając portfolio agencji Przestrzeń, Polot, Rozgłos, Sedno i Wyraz.

Czytaj też: Electronic Arts za 55 mld dol. sprzedane konsorcjum amerykańsko-saudyjskiemu

– Gaming jest dziś jednym z najliczniejszych kanałów komunikacji z młodszymi pokoleniami – to ich naturalne środowisko, w którym marki mogą budować autentyczne relacje – mówi Łukasz Stępniak. – Dołączając do Grupy Przestrzeń, chcę pomóc klientom wchodzić w świat graczy w sposób angażujący, wartościowy, ale przede wszystkim autentyczny – od strategii, przez kreację, aż po aktywacje in-game i współpracę z twórcami – dodaje.

Łukasz Stępniak ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu, w tym osiem lat w branży gaming marketingu. Pracował m.in. w VML, Kool Things, Gameset, gdzie odpowiadał za kampanie gamingowe dla takich marek, jak Panasonic, Samsung, Sprite, Bilibili, Pracuj.pl, Hasbro, Tiger i Orange. Realizował kompleksowe działania marketingowe dla gier mobilnych, jak My Hospital, My Spa Resort, Mushroom Masters. Koordynował globalną premierę gry FIST: Forged in Shadow Torch dla chińskiego wydawcy BiliBili oraz współpracował z EPIC Games przy aktywacjach promujących nowe sezony w Fortnite.

Czytaj też: Raper RAU promuje napój Brainer w pierwszej kampanii marki

(AMS, 30.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.