Łukasz Stępniak odpowiada za ofertę gamingową w Grupie Przestrzeń
– Dołączając do Grupy Przestrzeń, chcę pomóc klientom wchodzić w świat graczy w sposób angażujący, wartościowy, ale przede wszystkim autentyczny – mówi Łukasz Stępniak (fot. materiały prasowe)
Do zespołu Grupy Przestrzeń dołączył Łukasz Stępniak, obejmując stanowisko gaming marketing consultant/head of gaming division.
Zadaniem Stępniaka będzie rozwój kompetencji grupy w obszarze komunikacji do graczy, twórców i wydawców gier wideo oraz budowanie nowej oferty dla marek, które chcą docierać do społeczności gamingowej. Będzie rozwijał usługi gaming i games marketingu, uzupełniając portfolio agencji Przestrzeń, Polot, Rozgłos, Sedno i Wyraz.
Czytaj też: Electronic Arts za 55 mld dol. sprzedane konsorcjum amerykańsko-saudyjskiemu
– Gaming jest dziś jednym z najliczniejszych kanałów komunikacji z młodszymi pokoleniami – to ich naturalne środowisko, w którym marki mogą budować autentyczne relacje – mówi Łukasz Stępniak. – Dołączając do Grupy Przestrzeń, chcę pomóc klientom wchodzić w świat graczy w sposób angażujący, wartościowy, ale przede wszystkim autentyczny – od strategii, przez kreację, aż po aktywacje in-game i współpracę z twórcami – dodaje.
Łukasz Stępniak ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu, w tym osiem lat w branży gaming marketingu. Pracował m.in. w VML, Kool Things, Gameset, gdzie odpowiadał za kampanie gamingowe dla takich marek, jak Panasonic, Samsung, Sprite, Bilibili, Pracuj.pl, Hasbro, Tiger i Orange. Realizował kompleksowe działania marketingowe dla gier mobilnych, jak My Hospital, My Spa Resort, Mushroom Masters. Koordynował globalną premierę gry FIST: Forged in Shadow Torch dla chińskiego wydawcy BiliBili oraz współpracował z EPIC Games przy aktywacjach promujących nowe sezony w Fortnite.
Czytaj też: Raper RAU promuje napój Brainer w pierwszej kampanii marki
(AMS, 30.09.2025)










