Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 26, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: Terg zwiększył wydatki na reklamę radiową, a Aflofarm - zmniejszył

Terg na reklamy w radiu przeznaczył o 22,1 proc. więcej niż przed rokiem (fot. Pexels.com)

Po pierwszych ośmiu miesiącach 2025 roku największym reklamodawcą w radiu była firma Terg, właściciel sklepów Media Expert.

Z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że Terg na reklamy w radiu przeznaczył 904 mln zł, czyli o 22,1 proc. więcej niż w tych samych miesiącach 2024 roku.

Na drugie miejsce spadła firma farmaceutyczna Aflofarm, która ograniczyła wydatki na radio o 8,7 proc., do 687,9 mln zł.

Wśród największych reklamodawców w tym medium byli także: Euro-Net - 387,8 mln zł (wzrost o 17,4 proc.), Lidl - 291,7 mln zł (wzrost o 22,9 proc.) i Natur Produkt Zdrovit - 270 mln zł (wzrost o 13,5 proc.).

Najaktywniejszą branżą w radiu od stycznia do sierpnia był handel. Cennikowa wartość reklam firm z tego sektora wyniosła łącznie 3,9 mld zł i była o 17,3 proc. wyższa niż rok wcześniej. W czołówce znalazły się również farmacja (1,3 mld zł; wzrost o 0,5 proc.) i motoryzacja (831,1 mln zł; wzrost o 37,6 proc.)

(KOZ, 26.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.