Marta Skiba-Dziadkowiec i Natalia Żmuda w zespole agencji Polot
Natalia Żmuda wcześniej związana była z agencją Feeders (fot. materiały prasowe)
Agencja Polot (Grupa Przestrzeń) rozbudowała dział strategii. Do zespołu dołączyły Marta Skiba-Dziadkowiec jako senior strategist digital i Natalia Żmuda jako head of content.
Marta Skiba-Dziadkowiec poprzednio przez ponad cztery lata związana była z agencją Gong, ostatnio na stanowisku senior channel managerki. Wcześniej w Creogram jako account managerka zajmowała się obsługą m.in. Stadionu Śląskiego i Invento, a w Bird & Co jako PR specialist pracowała dla Soho Factory, Próchnika, Guns & Tuxedos i Osiedla Dobra Forma.
Natalia Żmuda ostatnio jako head of social media & engagement związana była z Feeders Agency, w której odpowiadała za kierowanie pracami zespołu socialmediowego i moderacyjnego, a także zajmowała się częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję treści do mediów społecznościowych. Opiekowała się kluczowymi klientami (Żywiec, Castorama, Pepsi, Cinema City). Jednocześnie działała na rzecz rozwoju kompetencji socialmediowych agencji i zajmowała się new businessem. Wcześniej Żmuda związana była z agencją kreatywną Labcon jako social media team leaderka. Pracowała też w agencji McCann (head of social media). W portfolio obsługiwanych przez nią marek były m.in.: Mastercard, Hebe, Amazon, KFC, Starbucks, Oshee.
(AMS, 25.09.2025)










