Program "Podróż po jeden uśmiech" ma w TVP 2 średnio 100 tys. widzów
Stomatologiczne metamorfozy odbywają się pod okiem Barbary Sobczak (screen: Vod.tvp.pl)
Program "Podróż po jeden uśmiech", jedną z nowości w jesiennej ramówce TVP 2, ogląda średnio 100 tys. widzów.
Program jest emitowany od początku września w czwartki ok. 11.45. Z danych uwzględniających też widownię poza domem wynika, że telewizyjna Dwójka, pokazując program, ma średnio 2,29 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 2,50 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Pierwszy odcinek miał średnio 87 tys. widzów, drugi - 122 tys., a trzeci - 92 tys.
Czytaj też: W "Rzeczpospolitej" zadowoleni z korekty wspartej sztuczną inteligencją
Dla porównania, w sierpniu kanał notował średnio 4,70 proc. w 4+ i 3,56 proc. w 16-59 (te dane bez widowni poza domem).
"Program łączący wątki edukacyjne i rozrywkowe. W atrakcyjnej, lekkiej formule autorzy prezentują możliwości współczesnej stomatologii" - można przeczytać w opisie programu. Jak dodano, widz poznaje bohatera w jego codziennym środowisku i śledzi całą ścieżkę, jaką musi przejść, aby zyskać nowy wygląd zębów.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 25.09.2025)










