Ceny reklam bez rabatów w nowym dwumiesięczniku "GQ Poland" dochodzą do 580 tys. zł
Magazyn będzie się ukazywał zarówno w wersji drukowanej, jak i cyfrowej (fot. materiały prasowe)
Reklama na rozkładówce otwierającej dwumiesięcznika "GQ Poland", który zadebiutuje na rynku 27 listopada, kosztuje 580 tys. zł netto - wynika z cennika nowego tytułu.
Reklama na standardowej rozkładówce kosztuje 480 tys. zł, tyle samo wynosi zamieszczenie reklamy na drugiej i czwartej okładce. Reklama na trzeciej okładce to koszt 280 tys. złotych. Obowiązują różne stawki, w zależności, czy reklama jest zamieszczona na prawej stronie magazynu (280 tys. zł), czy na lewej (180 tys. zł).
Czytaj też: W "Rzeczpospolitej" zadowoleni z korekty wspartej sztuczną inteligencją
Są to stawki bazowe, które nie uwzględniają rabatów. - Nasza polityka rabatowa jest tajemnicą handlową przedsiębiorstwa i wynika z indywidualnych umów z klientami - wyjaśnia Magdalena Jaworska, dyrektorka marketingu i projektów specjalnych w New Media Wave. Dodaje, że polityka rabatowa dotyczy przede wszystkim długofalowych, całorocznych zaangażowań oraz szerokich kampanii realizowanych na różnych platformach.
Jak wynika z media kitu wydawnictwa New Media Wave reklamodawcy mają też możliwość zawierania długoterminowych lub tymczasowych partnerstw przy wybranej sekcji, podcaście albo cyklu w ramach serwisu GQ.pl czy też w mediach społecznościowych. W ofercie jest również m.in. zlecanie treści sponsorowanych w formie artykułów, wideo lub postów oraz obecność reklamowa w newsletterze przygotowywanym przez redakcję.
"GQ Poland" wydawany będzie na licencji amerykańskiego wydawnictwa Condé Nast. Redakcją tytułu kieruje Olivier Janiak.
(MZD, 25.09.2025)










