TVN w paśmie "Top model" liderem w grupie 20-54. W 4+ przegrywa z TVP 2
TVN, emitując "Top model", notuje 10,07 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54 (fot. materiały prasowe)
Średnio 684 tys. widzów ogląda w TVN 14. sezon reality show "Top model".
Nową edycję "Top model" można oglądać w środy o 21.35, od 3 września. Pierwszy odcinek zgromadził 632 tys. widzów, drugi - 754 tys., a trzeci - 664 tys. (dane dla 14. edycji uwzględniają oglądalność poza domem)
TVN, emitując "Top model", notuje średnio 7,24 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 10,07 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.
W paśmie 21.36-23.11 TVN z 6,93 proc. jest stacją drugiego wyboru w 4+. Przegrywa tylko z TVP 2 (7,56 proc.; Dwójka pokazuje m.in. "M jak miłość" i "Na sygnale"), a za TVN plasuje się Republika (6,3 proc.). W grupie 20-54 jest liderem, zdobywając 9,6 proc.
Jesienią 2024 roku 13. sezon "Top model" po trzech odcinkach gromadził średnio 646 tys. widzów (7,09 proc. udziału w 4+ i 9,84 proc. w 20-54). Wynik nie uwzględnia oglądalności poza domem.
W jury "Top model" zasiadają: Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Marcin Tyszka i Dawid Woliński.
Dane: Nielsen Media
(KOZ, 19.09.2025)










