TikTok ponownie nagrodzi najlepsze kampanie reklamowe. Ostatnie dni na zgłoszenia
Tylko do 24 września przyjmowane są zapisy do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu TikTok-first.
TikTok Ad Awards CE to przestrzeń dla marek i agencji, które potrafią połączyć twórczą odwagę z realnymi rezultatami biznesowymi, wykorzystując pełen potencjał platformy.
Nagrody przyznane zostaną w czterech kategoriach specjalnych i głównej Greatest TikTok, która wyłoni najbardziej kreatywną i biznesowo skuteczną kampanię reklamową TikTok-first tego roku.
@tiktokforbusinesseu Are you in your creative era? So are we 😎 The #TikTokAdAwards are back! Don't miss out on your chance to be crowned the greatest 👑 (Link in bio)
♬ original sound - TikTok for Business
W kategorii Greatest Creative nagradzane są firmy, które wyróżnia kreatywne podejście do obecności na TikToku. Kategoria Greatest Impact wyróżnia kampanie, które w innowacyjny sposób wykorzystały potencjał TikToka, łącząc kreatywność, zaangażowanie społeczności i działania nastawione na realną zmianę społeczną. W tej kategorii swoje projekty mogą zgłaszać również fundacje czy organizacje pozarządowe (NGO). Greatest Performance to kategoria poświęcona kampaniom z dolnej części lejka sprzedażowego, które wyróżniały się kreatywnością, podejściem TikTok-first oraz innowacyjną strategią. Z kolei dla kampanii brandingowych, które cechuje innowacyjna strategia i kreatywne podejście TikTok-first jest kategoria Greatest Branding.

Kampanie można zgłaszać przez stronę: Tiktokadawardseurope.com – wystarczy wybrać kraj i kliknąć „Enter now".
Laureatów wybierze 19-osobowe jury, w którego skład wchodzą liderzy marketingu i komunikacji z największych marek i agencji. Znaleźli się w nim m.in. Beata Magdziarz (Havas), Alicja Miklaszewska (OMD), Jakub Janczak (L’Oreal) i Paweł Patkowski (Orange).
Nagrody zostaną wręczone pod koniec roku w trakcie uroczystej gali.
Finaliści TikTok Ad Awards mogą liczyć nie tylko na statuetkę konkursu, która symbolizuje kreatywność i skuteczność działań na platformie. Dodatkowo otrzymają pulę kredytów reklamowych do wykorzystania na TikToku, które pozwolą im jeszcze skuteczniej promować swoje treści na platformie.
Podczas zeszłorocznej edycji w pięciu kategoriach konkursowych jury wyróżniło 32 marki, które wspólnie z agencjami stworzyły najbardziej efektywne projekty. Wśród nagrodzonych znalazły się trzy polskie agencje: Sales&More (za kampanię "Campaign for GEN Z leads to outstanding results" dla Komputronika), Sempai (za kampanię "Tutorial video goes viral and leads to increased brand visibility” dla Wubertools) i Space Cat Industries (za kampanię "Lidl Poland Enters TikTok" dla Lidl Polska).
Nagrodę główną - w kategorii Greatest TikTok - zdobyło Doritos Romania za kampanię #DoritosBoldSquad, którą zrealizowało OMD Romania. 🔊 Gustul iconic, dar acum și mai crunchy! 🤤 | TikTok
Kampania została wyróżniona za odważne wykorzystanie influencerów, tiktokowych trendów i zainspirowanie odbiorców do wyrażania na co dzień swojej indywidualności. Tylko jednego dnia kampania trafiła do 3,2 mln unikalnych użytkowników TikToka, a Doritos odnotował wzrost udziału w rynku o 7,8 proc. w kategorii chipsów tortilla i wzrost wartości o 10,9 proc.
(17.09.2025)










