Wzrosła przewaga "Dzień dobry TVN" nad "Pytaniem na śniadanie" TVP 2
"Dzień dobry TVN" oglądało średnio 396 tys. widzów (fot. materiały prasowe)
Program "Dzień dobry TVN" zaczął wrzesień z wyższą widownią niż przed rokiem. Widzów ubyło konkurencyjnemu "Pytaniu na śniadanie" w TVP 2, choć stacja poprawiła wyniki w grupie komercyjnej 16-49.
Z danych Nielsen Media za okres 1-9 września wynika, że "Dzień dobry TVN" (7.45-11.35, w weekendy od września wydłużone do 11.55) oglądało średnio 396 tys. widzów, czyli o 40 tys. więcej niż w dniach 2-10 września 2024 roku (wzrost o 11 proc.). Jak na razie najwięcej osób – 580 tys. – przyciągnęło wydanie z 7 września, nadawane sprzed Zamku Ujazdowskiego w Warszawie w dniu urodzinowego pikniku programu.
"Pytanie na śniadanie" (od 7.30 do ok. 11.40) w TVP 2 śledziło średnio 277 tys. widzów, czyli o 9 tys. mniej niż rok wcześniej (spadek o 3 proc.).
TVN, pokazując "Dzień dobry TVN", notował 8,93 proc. udziału w rynku w 4+ (wzrost z 8 proc.) i 10,13 proc. w grupie 16-49 (wzrost z 9,45 proc.). TVP 2 w czasie "Pytania na śniadanie" miał 6,44 proc. udziału w 4+ (spadek z 6,46 proc.) i 6,49 proc. w 16-49 (wzrost z 5,74 proc.).
Z kolei śniadaniówka "Halo tu Polsat" (w piątki 8-11.30, w soboty i niedziele 8-11) gromadziła średnio 198 tys. widzów, czyli o 4 tys. mniej (spadek o 2 proc.). Udział Polsatu w 4+ wynosił 3,92 proc. (spadek z 4,03 proc.), a w 16-49 – 4,99 proc. (wzrost z 4,26 proc.).
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.
(KOZ, 12.09.2025)










