Cztery nowe osoby w agencji Rokmates
Od lewej: Zuzanna Trząsalska, Robert Fidler, Natalia Witoszyńska oraz Bartosz Rochniak (fot. materiały prasowe)
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyły cztery nowe osoby, w tym Robert Fidler, który objął nowo utworzone stanowisko creative leada.
Fidler odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnych dla kampanii realizowanych przez Rokmates, nadzór nad procesami produkcyjnymi oraz wspieranie rozwoju kompetencji kreatywnych wewnątrz zespołu agencyjnego. Ma ponad pięcioletnie doświadczenie na stanowiskach kreatywnych – ostatnio w agencji Lifetube odpowiadał za działania m.in. dla Tymbarku, Fanty, Hebe i Biedronki. Wcześniej pracował też w Warner Music Poland i Hasbro.
Natalia Witoszyńska objęła stanowisko sales managerki. Ma osiem lat doświadczenia w sprzedaży, a w branży reklamowej działa od sześciu lat. W tym czasie realizowała kampanie m.in. dla marek takich jak Pepsico, New Balance czy Fundacja Sexed.
Bartosz Rochniak dołączył do Rokmates jako account manager. Posiada ponad cztery lata doświadczenia, które zdobywał m.in. w Brandbuddies oraz WebTalk. W Rokmates zajmuje się kompleksową opieką nad kluczowymi klientami agencji, w tym GymBeam. Odpowiada także za rozwijaną usługę realizacji kampanii mediowych.
Ponadto Zuzanna Trząsalska objęła stanowisko office managerki. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w pracy administracyjnej w różnych firmach, w tym w Lifetubie.
(KAP, 11.09.2025)










