Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB Warszawa Agencją roku, a McDonald’s Polska Reklamodawcą roku w konkursie KTR

Agencją roku w konkursie KTR została DDB Warszawa

36 złotych, 81 srebrnych i 92 brązowych nagród zostało wręczonych w konkursie kreatywności KTR 2025. Agencją roku została DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy roku otrzymał McDonald’s Polska. Moon Films otrzymał tytuł Domu produkcyjnego roku, natomiast Platige Image – Studia posprodukcyjnego roku.

We wtorek 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Roma w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Ponad 100-osobowe jury oceniało w tym roku 1450 zgłoszeń spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem, wybrano najlepsze z obszarów: Craft, Design, Communication, Technology, Entertainment, Charity, Culture oraz Long term.

Nagrody otrzymali:

Communication of the Year przyznano kampanii "Burger Drwala koloruje zimę" stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.

Craft of the Year przyznano "Efekt Black" stworzonemu przez Moon Films, Tadeusz Śliwa, Upright Music dla FoodCare.

Entertainment of the Year otrzymała kampania "Burger Drwala koloruje zimę" stworzona przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.

Design of the Year otrzymało BNA dla projektu "Bogini urodzaju. Nowa twarz marki Dawtona" dla Dawtony.

Technology of the Year przyznano kampanii "Burger Drwala koloruje zimę" stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.

Charity of the Year otrzymało Saatchi & Saatchi oraz MSL | Zenith | Prodigious za kampanię "Flood-made Billboards" dla Stowarzyszenia "Psia Brać".

Long Term of the Year otrzymało Gong | Mullenlowe Media | Game Changer za kampanię "4 lata MIASTA ING w Roblox" dla ING Bank Śląski.

Culture of the Year otrzymał Andrzej Dragan za projekt "Futurama 3" dla Quebonafide.

"Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty". Ta myśl jest szczególnie aktualna w dzisiejszych czasach, gdy niemal każdego dnia stajemy w obliczu nowego świata. Otwartość na nowości w technologii, designie, warsztacie i komunikacji, a także otwartość marek na podejmowanie istotnych społecznie tematów – co wyraźnie widać w tegorocznych pracach – świadczą o tym, że nasza branża nieustannie się rozwija, a kreatywność weszła na kolejny poziom" – powiedział Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, CCO Ogilvy Poland.

Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy KTR, Cannes Lions.
Partnerzy konkursu: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Coffee Plant, Falko, LECH, ARTBOX
Audytor: Firma prawnicza SKP
Patroni medialni: newonce, "Press" , MamStartup, Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, K MAG, Grafmag, PRoto
Więcej informacji o KTR na www.ktr.org.pl

(MAK, 10.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.