Kampania "Dźwięki robimy, do słuchania" na 100-lecie Polskiego Radia
Kampania ma związek ze 100-leciem Polskiego Radia (fot. Facebook.com/Justna Dżbik)
Polskie Radio z okazji swojego 100-lecia rozpoczęło kampanię wizerunkową "Dźwięki robimy, do słuchania".
"Kampania »Dźwięki robimy, do słuchania« ma przypominać słuchaczom, co stanowi istotę naszej działalności. Bo Polskie Radio to przede wszystkim ludzie" – tłumaczy "Presserwisowi" biuro prasowe spółki.
Polskie Radio poprosiło swoich dziennikarzy, by opowiedzieli, czym jest dla nich dźwięk i praca w radiu. Fragmenty ich wypowiedzi będzie można usłyszeć w spotach reklamowych, które od 5 września pojawiają się w kinach.
Krótsze wersje będą wykorzystywane w kampaniach internetowych, a dłuższe - podczas wydarzeń związanych z jubileuszem Polskiego Radia.
W ramach kampanii wykorzystano również reklamę wielkoformatową na budynku Polskiego Radia z wizerunkiem m.in. Renaty Grochal z radiowej Trójki, Romana Czejarka z radiowej Jedynki i Justyny Dżbik-Kluge, dyrektorki Czwórki.
(KOZ, 09.09.2025)










