Jakub Jóźwicki nowym dyrektorem generalnym LiquidThread
Jakub Jóźwicki zastąpi Łukasza Borka, dotychczasowego szefa LiquidThread (fot. materiały prasowe)
Jakub Jóźwicki, dotychczasowy head of digital & influencer marketing w agencji public relations MSL (Publicis Groupe), obejmie stanowisko dyrektora generalnego LiquidThread – agencji zajmującej się influencer i content marketingiem, digitalem oraz gamingiem. Zastąpi Łukasza Borka, dotychczasowego szefa LiquidThread, który został chief influencerem & adtech officerem Wondrlab w Polsce i CEO Opportune Europe.
Jakub Jóźwicki jest związany z Publicis Groupe w Polsce od siedmiu lat, odkąd dołączył do agencji MSL. W 2023 roku został head of digital & influencer marketing. Kierował prawie 20-osobowym zespołem i odpowiadał za rozwój oraz wdrożenie strategii digitalowych oraz influencer marketingowych dla kluczowych klientów agencji.
Pracę w LiquidThread Jóźwicki rozpocznie od października br. Będzie raportował bezpośrednio do Piotra Piętki, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich.
Jakub Jóźwicki ma ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu cyfrowym. Zanim dołączył do Publicis Groupe, zdobywał doświadczenie zawodowe po stronie mediów. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie.
W MSL aktualnie trwa rekrutacja na stanowisko head of digital & influencer marketing.
(MS, 08.09.2025)










